sobota, 16 marca 2013

Liebster Award.! 2

No siema. ;d
Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Awards, tym razem przez blog http://ichisui.blogspot.de.

No i w sumie to się cieszę, ale tak samo jak przedtem, ja nie 

będę bawić się w nominację, tylko odpowiem na pytania. :) 

Jeżeli ktoś ma mi to za złe, to przepraszam, ale

 najzwyczajniej nie mam do tego głowy.





Pytania i odpowiedzi.:


1.  Czym się interesujesz?

- Głównie pisaniem, rysowaniem. Sporo czytam.
2. Masz zaufanie do ludzi? 

- To jest trudna kwestia. Potrzebuję czasu, żeby w pełni zaufać ludziom. Przy nowo poznanych osobach trzymam dystans.

3. Co było inspiracją do założenia bloga?

- Inspiracji jako takiej nie było. Piszę  już od jakiegoś czasu, pokazuję to przyjaciółce, której się podobają opowiadania. I pomyślałam, że warto spróbować to opublikować. Więc można powiedzieć, że moją inspiracją jest przyjaciółka. <3

4. Lubisz pisać rozdziały regularnie? Nie sprawia ci to trudności?

- Bardzo lubię pisać kolejne rozdziały. Wiadomo, że niekiedy brakuje weny, i to mi się zdarzyło nie raz, nie dwa, ale dużo myślę o nowych przygodach moich bohaterów, a później przelewam to do komputera.

5. Osoby wchodzące na twojego bloga doceniają twoją twórczość?

- O prowadzeniu bloga przez moją osobę wie kilka osób ze szkoły, najbliższych. Im się podoba, i mam nadzieję, że tak zostanie. Sądząc po miłych komentarzach, myślę, że nie jest źle.

6. Przejmujesz się zdaniem innych?

- Jak każda nastolatka. Zależy mi na zdaniu innych, ale nie aż tak bardzo, żebym płakała po nocach. :)

7. Jesteś pesymistką czy optymistką?

- Określiłabym siebie mianem realistki. Niekiedy przychodzą dni, w których widzę wszystko w czarnych barwach, nie raz przez różowe okulary, ale głównie patrzę na świat oczami rzeczywistości.

8. Jesteś typem samotnika?

- Chyba tak.

9. Twój ulubiony rodzaj muzyki?

- Kiedyś pop, teraz rap.

10. Wiesz co to manga i anime? Jeśli tak podaj ulubioną.

- Takie określenia często obijają mi się o uszy przy przyjaciółce ( Pozdro, Michasiu! ;d) i wiem o co chodzi z mangą i anime. Moja ulubiona? Widziałam kilka fragmentów 'Vampire Knight' i spodobało mi się.

11. Za ile zamierzasz zakończyć bloga? 

- Nie mam pojęcia za ile chcę zakończyć. Póki co zamierzam pisać i wrzucać notki, może nie codziennie, ale myślę, że osoby, które to czytają, wytrzymają ten odstęp czasu. :)

_____________________________________________

Teraz taka mała wiadomość. ;)
Jutro wstawię kolejny rozdział, więc jeżeli ktoś (Michasiuu) się nie cierpliwi, to przepraszam. ;**
                                                                        - Natalia. <3 ;* ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz