wtorek, 19 lutego 2013

No to zaczynamy!


Witam!

 Postanowiłam założyć bloga, ponieważ i tak już żyję we własnym świecie. Dużo piszę i czytam, więc czemu tego nie opublikować?
  Coś o mnie. Najważniejsze już napisałam. Nie jestem jak nastolatki w moim wieku. Nie lubię tych całych ich spotkań, zabaw, wypadów do kina lub na lodowisko. Mnie to nie kręci. Najlepiej zaszyłabym się w ciemnym pokoju pod kołdrą, wzięła latarkę i czytała. Od początku roku szkolnego trochę się zmieniłam, na gorsze rzecz jasna. Nie jestem jedną z najgrzeczniejszych dziewczynek, ale w szkole tego nie pokazuję. Wszystko dzieje się w domu. I to powinno wystarczyć.
  Jeżeli chodzi o sam blog. Bohaterka jest trochę opryskliwa, pyskata. Zyskuje przy poznaniu nowych osób, chociaż poznawać się nie lubi. Wzorowałam ją trochę na sobie, chociaż ona jest taka, jaką ja chciałabym być. Nie boi wygłaszać swojej opinii. Nie boi się odpyskować. Nathalie nienawidzi płakać, według niej to oznaka słabości, a ona nie chce być słaba. Więcej chyba dowiecie się z następnego postu.
   Posty. Posty będą dodawane... No na pewno nie za często. Już prawie koniec ferii, wiem, że i tak za naukę się nie wezmę, no ale prace domowe, wypracowania- to też trochę zajmuje.
  No i co? Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o mojej osobie, o bohaterach, o dalszych losach- moje gg:
41901299. I chyba tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz