czwartek, 21 lutego 2013

Liebster Award. !

   Na początek bardzo dziękuję użytkownikowi Funka, od której dostałam nominację. ♥

Nie wiem za bardzo na czym to polega i w ogóle, ale postaram się dostosować do zasad, o których czytałam. Wiem, że Liebster Award jest przyznawane dla blogów z najmniejszą ilością obserwatorów. Dzięki nominacji można rozpowszechnić blog. Bardzo się cieszę z mojej nominacji, ponieważ jestem tutaj krótko. :) Wiem , że nie wchodzi tutaj sporo osób, jednak może coś się zmieni, mam nadzieję.


Moje odpowiedzi na pytania. :

1. Czy chcesz by twój blog zdobył wielką sławę?


-Oj, bardzo bym chciała.
2. Jak często piszesz posty?

-Póki co posty dodaję codziennie, jednak wiem, że to się zmieni do 1-2 razy w tygodniu. :)

3. Jakie masz hobby?

-Głównie piszę następne rozdziały moich opowiadań. Również dużo czytam i rysuję.
4. Czy jesteś skrytą osobą czy wręcz odwrotnie?

-Bardziej skrytą. 


5. Co zrobisz jeśli ktoś włamie Ci się na konto?

-Nie miałam takiej sytuacji, jednak chyba zgłosiłabym to do moderatora.

6. O czym na pewno byś nie pisał/a bloga?

-Nie pisałabym o sławnych osobach. Przecież większość portali plotkarskich publikuje co chwilę 'nowinki' na temat gwiazd. :)
7. Smutek czy szczęście?

Szczęście, szczęście.

8. Włosy proste czy kręcone?

-Kręcone. *.*

9. Lubisz Justina B tudzież 1D?

-Uważam, że mają talent, osiągnęli bardzo dużo w tym co robią , dążą do wyznaczonego celu i nie poddają się. Osobiście nie jestem ich fanką, może nawet wręcz przeciwnie. Jeżeli miałabym wybierać, to wolę Justina Biebera. Świetnie śpiewa, tańczy i powinien być za to doceniany nie tępiony. :)

10. Pies czy kot? A moze rybka?

-Oczywiście, że Pies. 
11. Wolisz prysznic czy wannę ?

Długą, relaksacyjną kąpiel w wannie. 

Sorrki, ale na ten pierwszy raz nie nominuję nikogo. :)

1 komentarz: